سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با برندهای مشهور دنیای قهوه آشنا شویم

آشنایی با برند ها و طعم های متفاوت قهوه این امتیاز را به ما می دهد که در انتخاب قهوه مصرفی خود دقت بیشتری داشته باشیم.

 

برند قهوه لاواتزا

قهوه ای که در ایتالیا محبوبیت خاص خود را دارد، قهوه لاواتزا است. برندی که بیش از صد سال از تاسیس آن می‌گذرد و امروزه با تنوع ترکیب ‌های متفاوت قهوه سهم بزرگی از بازار قهوه‌ جهان را به خود اختصاص داده است.

 

برند قهوه گلوریا جینز

قهوه گلوریا جینز بیست و یک سال پیش از آن‌ که نبی صالح تاجر و سرمایه‌دار ایرانی- استرالیایی حق امتیاز توسعه‌ی شعبه های این برند آمریکایی را خریداری کند، در شهر کوچکی در شمال شیکاگو متولد شده بود. امروزه این برند شهرتی جهانی یافته است.

 

برند قهوه استارباکس
استارباکس یکی از شناخته ‌شده ‌ترین کافی ‌شاپ ‌های جهان است که با بیش از 19هزار شعبه در 60 کشور جهان، بزرگ ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای در جهان شناخته شده است. بسیاری از شما با مارک این برند بزرگ آشنایی دارید. اگر ندارید می توانید مقاله ” قهوه ای با طعم استارباکس” را مطالعه نمائید. در کافه ‌های استارباکس علاوه بر انواع قهوه‌های گرم و سرد؛ چای، کیک، ساندویچ ‌های آماده و دیگر نوشیدنی ‌ها هم عرضه می‌ شود.

 

قهوه خارجی بهتر است یا ایرانی؟

همه قهوه ها در اصل خارجی هستند. چون در ایران اصلاً کشت قهوه نداریم.
بلکه قهوه به صورت دانه سبز وارد می‌شود و بعد فرآوری می‌شود (روست و بسته‌بندی می‌شود).

فروشگاه آنلاین قهوه خوش کالا

شما می‌توانید به سادگی قهوه‌ی مورد نظر خود را  فروشگاه قهوه خوش کالا خریداری کنید و در صورت نیاز، از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوید. بیش از 2000 مدل قهوه از بهترین برندهای داخلی مانند خرید قهوه هایک، خرید قهوه ایلی، خرید قهوه لاواتزا و ... از وب‌سایت خوش کالا قابل خریداری است.