سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره قهوه فلت وایت چه می دانید

 

فلت وایت

 

فلت وایت (flat white) یکی دیگر از مشتقات قهوه اسپرسو می‌باشد. همانطور که می‌دانید تعداد زیادی از قهوه‌های موجود در کافی‌شاپ‌ها از اسپرسو به عنوان قهوه پایه استفاده می‌کنند. به طور کلی تنوع موجود در انواع قهوه ناشی از روش دم‌آوری قهوه و ترکیباتی است که به قهوه اضافه می‌شود. در باقی موارد مانند نوع قهوه و یا دانه قهوه همه‌ی انواع نوشیدنی قهوه مشابه می‌باشند و از دانه‌های عربیکا یا روبوستا تهیه می‌شوند.

فلت وایت بسیار شبیه به کافه لاته می‌باشد به طوری که خیلی‌ها این دو را باهم اشتباه می‌گیرند. اصلی‌ترین تفاوت بین این دو قهوه در فوم شیر می‌باشد. در فلت وایت خبری از فوم شیر نیست و تنها شیر و اسپرسو وجود دارد. به زبان ساده می‌توان گفت فلت وایت نوشیدنی است که از ترکیب اسپرسو به همراه شیر و بدون فوم شیر تهیه می‌شود.

 

مواد لازم برای تهیه فلت وایت

• یک فنجان استاندارد اسپرسو

• 66 میلی‌لیتر شیر میکرو فوم

• یک فنجان با حجم 150 میلی‌لیت

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد  فلت وایت لینک زیر کلیک کنید:

 

https://khoshkala.com/po/1156/-what-is-flat-white-and-how-to-prepare-fat-white

 

بیش از 2000 محصول مختلف از معتبرترین برندهای قهوه‌ی داخلی در خوش‌ کالا جمع‌آوری گردیده، تا پاسخ‌گوی ذائقه‌های مختلف شما عزیزان باشد. می‌توانید انواع مختلف قهوه‌ها را با یک‌دیگر مقایسه نمایید و بهترین قهوه مطابق با سلیقه‌تان را خریداری نمایید. هم‌چنین در صورت نیاز می‌توانید از مشاوره‌ی کارشناسان ما نیز بهره‌مند شوید.

 

سایر مطالب مرتبط در سایت خوش کالا: 

 

فلت وایت چیست  |بهترین قهوه برای لاغری

 

قهوه جوش موکا | طبع قهوه

 

قهوه دمی